Kamis, 19 November 2015

Barang Kemas Amber Healing - Anugerah dari Alam Yang Telah Berdiri Ujian Masa

Barang Kemas Amber Healing - Anugerah dari Alam Yang Telah Berdiri Ujian Masa

Produk semula jadi telah menjadi bahan pilihan semua penyembuhan hari ini kita mengetahui lebih lanjut tentang kesan-kesan sampingan yang berbahaya bahan kimia dan ubat-ubatan. Kami mahu hidup dengan cara yang lebih sihat yang ada di komune dengan alam dan apa yang terbaik untuk kita. Oleh itu, orang-orang di mana-mana kini beralih kepada bahan berharga alam yang telah bulat yang berjuta-juta tahun, semula jadi Baltic Amber.

Amber disebut dalam mana-mana beberapa cara sebagai kuasa penyembuhan adalah berganda. Sesetengah pemikir ambar sebagai berkuasa "chakra" ... pembersih dan penyembuh. Lain-lain memberi keterangan kepada fakta bahawa memakai perhiasan ambar Baltic semulajadi menyediakan melegakan kesakitan luar biasa bagi kawasan kepala, leher dan tekak, terutama sekali untuk kesesakan. Gelang Amber digunakan untuk membantu mengawal dan mengurangkan rasa sakit sendi, arthritis, dan otot sakit dan sendi. Amber juga ubat sempurna untuk perut, pundi kencing, buah pinggang, hati, darah, dan masalah mata dan ia juga membantu dalam menghasilkan tisu pemulihan. Amber cabutan penyakit dari kawasan ditimpa dan meneutralkan tenaga negatif membolehkan tubuh untuk menyembuhkan dirinya sendiri. Malah yang lebih mengagumkan, amber juga merupakan penyelesaian anti-keresahan yang menghapuskan keletihan dan keletihan dan menguatkan ingatan dan akal anda dan dengan itu memberikan rasa aman dan rasa "besar" sepanjang hari. Sama ada tahun 1 atau 50, terdapat tempat yang sangat penting dalam hidup anda untuk Baltic ambar.

Jadi apa silap mata di dalam Baltik amber? Amber adalah resin fosil hanya mengandungi 3 hingga 8% asid succinic yang bertindak sebagai bahan utama terapeutik kepada tubuh badan manusia. Malah, ahli-ahli sains moden mencipta sel regenerasi krim muka dengan asid succinic. Sesetengah hartanah lain ambar semulajadi sebenar adalah bahawa ia akan tenggelam dalam air tawar tetapi terapung ke permukaan di dalam air garam dan apabila anda membakar amber sebenar, anda boleh bau wangian aromatik resin yang sifatnya yang sebenar. Jadi sama ada anda mencari keindahan amber untuk menghiasi badan anda atau untuk menyembuhkan, cuba Baltik amber penyembuhan barang kemas. Ia boleh mengubah hidup anda dengan cara yang paling memuaskan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar