Kamis, 19 November 2015

Terdapat banyak faedah Cleanse Colon

Terdapat banyak faedah Cleanse Colon

Anda bangun tiba-tiba untuk mencari sakit akut di dalam perut anda dan apabila anda cuba untuk melegakan diri dalam tandas, anda memerhatikan bahawa pergerakan usus anda tidak lancar. Anda tidak boleh memberi tekanan tambahan kerana itu mungkin menyebabkan pecah pada kulit halus lapisan dubur. Jika itu berlaku, pendarahan akan berlaku dan yang menandakan peringkat pertama buasir. Anda juga memerhatikan bahawa najis anda keras dan mendalam coklat atau kehitaman dalam warna. Semua ini adalah tanda-tanda positif bahawa usus anda tidak berfungsi dengan baik.

Ia adalah masa yang tinggi bahawa anda tahu lebih lanjut mengenai kolon membersihkan manfaat dan menggunakan mereka untuk mendapatkan bantuan segera daripada masalah kesihatan yang berkaitan anda. Kebanyakan makanan yang diproses yang kita makan dan minuman yang berudara sejuk kita minum mengandungi toksin atau mengandungi bahan-bahan yang secara langsung atau secara tidak langsung membawa kepada pembentukan toksin. Bahan toksin ini menyerang kolon kita dan tidak membenarkan ia berfungsi dengan sempurna.

Hasilnya adalah bahawa sisa badan kita mengambil masa yang lebih banyak dari yang diperlukan untuk melancong dari usus besar dengan dubur dan dalam proses itu kolon ekstrak lebih cecair daripada yang diperlukan dari sisa. Oleh kerana itu, najis menjadi keras. Malah keseluruhan proses penghadaman melambatkan menyebabkan keganasan dalam sistem penghadaman kita. Ini membawa pembangunan tersebut toksin berbahaya yang melakukan perjalanan ke bahagian-bahagian badan kita dan menjadikan kita sakit. Pembersihan kolon menyingkirkan toksin ini. Ini adalah salah satu daripada banyak manfaat membersihkan kolon.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar