Kamis, 19 November 2015

Pemulihan Home Percuma Untuk Ekzema - Perolehi Bagaimana untuk menghilangkan yang membakar, gatal-gatal dan kemerahan Mudah

Pemulihan Home Percuma Untuk Ekzema - Perolehi Bagaimana untuk menghilangkan yang membakar, gatal-gatal dan kemerahan Mudah

Ekzema adalah keadaan kulit yang mempunyai ciri-ciri bengkak dan kemerahan pada kulit dan pembentukan vesikel minit; kebanyakan keadaan sebahagiannya disebabkan oleh haba yang teruk. Perkataan "eczema" diambil dari perkataan Yunani, yang bermaksud "mendidih." Keadaan ini boleh memberi kesan kepada sesiapa sahaja dan boleh muncul di mana-mana bahagian badan. Berlebihan minyak kulit kering atau berlebihan adalah tempat pembiakan yang baik untuk ekzema. Faktor-faktor lain yang boleh memburukkan ekzema adalah haba dan tekanan emosi yang berlebihan. Ia memang satu idea yang baik untuk berunding dengan doktor kulit anda pada terapi ekzema mungkin.

Sementara itu, terdapat rawatan rumah percuma untuk ekzema yang boleh anda gunakan untuk mengurangkan gejala anda.

- Minyak kelapa adalah salah satu cara untuk mengurangkan gejala-gejala ekzema minyak kelapa membantu kulit untuk mengekalkan kelembutan.

- Berjemur adalah berguna kerana ia mengeluarkan toksin badan bakteria berbahaya. Walau bagaimanapun, anda perlu hanya "bakar" awal pada waktu pagi kerana berjemur kemudian di up sehari risiko kanser kulit.

- Berjoging dan berjalan kaki juga penting untuk mengaktifkan usus. Usus bersih bermakna sistem dalaman bersih. Sistem dalaman bersih boleh menjejaskan keadaan di luar badan, ekzema dimasukkan.

- Anda juga boleh menggunakan mudpack cahaya ke laman web terjejas. Memohon pek selama satu jam pada satu masa dan berulang 2-3 kali sehari.

- Menggunakan Crisco membuat anda ekzema bebas tetapi juga berminyak. Memohon ini dua hingga tiga kali sehari.

- A tembikai kulit kering membantu mengurangkan gejala. Keringkan kulit itu kemudian membakarnya menjadi abu. Satu sudu abu dicampur dengan minyak kelapa hangat membuat pes. Memohon pes ke kawasan yang terjejas.

- Teh A terdiri jus lemon, rosemary tanah, teh hijau dan minyak juga membantu. Kemudian gunakan teh ini bersama-sama dengan mandi anda.

- Untuk memastikan ekzema di teluk, mengambil hidangan selada air setiap hari. Juga minum setiap hari bayam, pasli, wheatgrass, dan saderi.

- Mix Bengal tepung gram / besan dan dadih. Sapukan ke kawasan-kawasan ekzema yang kaya dan basuh selepas 10 hingga 15 minit.

- Juga campuran air kanji selepas padi masak dan campurkan dengan serbuk kunyit. Memboros campuran ini ke kawasan yang mempunyai ekzema.

- Ambil satu sudu setiap minyak jagung semasa sarapan pagi dan pada waktu petang. Ini membantu mengurangkan masalah kulit seperti ekzema.

- A jus daun aprikot segar membantu dalam rawatan ekzema.

Kebanyakan bahan-bahan ini boleh didapati di taman atau di pantri anda. Selain daripada ubat doktor, anda juga boleh membuat rawatan rumah sendiri percuma anda untuk ekzema.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar